lördag och proppmätt

nu har jag ätit världens godaste pasta-sallad! krämig pasta-sallad hette den, något att rekommendera! har hunnit med att åka till min kära farmor idag, det är lika jobbigt varje gång man ser henne :( vi köpte med oss wiennerbröd som hon tycker om, eller ska jag kanske säga tyckte. ja usch det är inte så roligt att se sin farmor så dålig. vi åkte till ica också och då fick jag med mg 3 passionfrukter som jag ska mumsa i mig! kvällens planer är : inga. är sugen på lite bio-time men en fördel är om man har några pengar vilket jag dock inte har. eller jo en 5:a. men det kommer jag inte långt på. det blir väl en hemma-kväll. ja vi får se klockan är bara 3 ännu.. nu blir det lite passion frukt på det! hehe.



bild lånad från: roligarecept.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0