jag kan inte sova!

02.00

mysig fredag med camilla,bella och ebba. vi handlade lite gott på ica och kikade film och bara pratade! åh vilket fredags-mys. kom hem vid halv 2 nu och jag är helt klar-vaken (nästan) men jag ska ändå försöka sova lite om jag ska orka morgondagen, inte direkt för att jag har en jobbig lördag framför mig men iaf! i går (torsd.) börjades skolan, ångesten härjade men jag klarade av skolan både då och idag också helt okej. men jag har känt mig lite halv-irreterad idag, jag hatar det! men vädret som var på topp fick mig på lite bättre humör, när jag var ute i solen så kom jag ock tänka på vad jag saknar sommaren :( ge mig det nu tack eller en thai-resa. men nu börjar ögonen fladdra vilket är ett bra tecken på att det är dags att krypa ner i sängen. / i can feel it coming in the end of night, hold on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0