jag hatar måndagar..

trött och sliten är jag. skolan har gått i snigel-fart. det här har vart en dag som jag lika gärna kunnat hoppa över! känner mig inte på något toppen-humör idag men det finns väl en anledning till det. jag borde inte sitta här, jag borde plugga so men orken finns inte där, jag har blivit så sjukt slö på skolan! jag sa att jag skulle börja kämpa nu, men vart ska jag hämta krafter eller orken? imorgon som tur är slutar vi tidigt (12.50) då ka jag hem och plugga (ett måste!!) och sen blev bella och jag förfrågade om vi ville hjälpa till på kvällen vid öppet hus och vi tackade ja till det och för att vi gör det så slutar vi efter lunch på fredag, otroligt skönt! nu ska jag ta mig en frukt och sätta mig vid tv:n tror jag.

adjöss.



Du har så lätt att stampa sönder, när du väl fått in en fot
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå
Det är snart en vecka sen Du ringde, så jag börjar nog förstå.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sötan! :):)

2009-01-19 @ 20:46:25
URL: http://www.lisaengberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0