im in action..

sitter med musik och virrar runt :) kom hem från jimpan för någon timma sen. blev hel-lugn kväll, film, guitare hero och sen lite annat ,som jag gärna kunnat skippat :(( men det var en skön fredag och imorgon blir det nog bowling wiiii. hoppas!! det är snart sovdax för moi. döskönt.. idag invigde jag mina converse och jag bara älskar dom <3 och till något helt annat så hatar jag verkligen nylon-strumbyxor, dom går sönder hela tiden! så irreterande. nej nu känner jag trötter, dags att sleepa. PUSSSSSSSSSSSSSS.

/ jag finns för dig.  



saknar sommaren och våra roliga påhitt! (hah)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt du var =)

2009-01-31 @ 14:11:34
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0