hem-kommen och huvudvärk.

10 gick jag upp, halv 12 brummade vi iväg. och vi närmare 1 så var vi framme i viken, hos gammel-mormor :) fläsk-filé grytan stod på bordet så det var bara att hugga in, till det serverades det ris och bulgur och en sallad. asgott! proppmätt blev jag och efterrätt blev det också. egengjord ostkaka m. mandel på och till det fruktsallad och en kopp kaffe! verkligen gott :) hon lyckas alltid. och mycket skratt blev det, det var inte så pjåkigt trots min mormor! som blev lite onykter och satte på vikingarna och började dansa hej vilt! haha, man kan inte göra annat än att skratta, vi kollade även på massa gamla bilder från när therese och jag va små och mitt upp i allt så hittade jag en jätte-fin teckning jag gjort (haha). vid halv 5 satte vi oss i bilen och nu är jag äntligen hemma. nu ska jag ta en lång-dusch och sen sätta mig vid tv:n.



- -

imorn är det skol-dags och nu måste jag verkligen börja kämpa.
ligger efter i matten,svenskan och so:n! inte alls bra, dags att
tänka om lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0