hands down

:(:(:( ur-tråkig lördag. är irreterad och besviken på allt. men min pappa är en ängel och gör goda mackor till mig, skagen. mmm, till det blir det en film eller två. imorgon ska jag till viken med therese,oskar och mormor! känns inte så jätte kul att åka med min mormor (sveriges jobbigaste 58-åring) och en heldag också. men jag får allt bre på ett leende för jag ska faktiskt få träffa min söta mormors mamma. och gullig som hon är har hon gjort en riktig favorit-rätt, enligt mig själv. jag önskade faktiskt den och snäll som hon är så ställer hon sig 78-år och gör världens godaste fläskfilé-gryta. jo okej liiiite mysigt ska det bli. måste bli lite mer positiv men det är inte det lättaste när man har sin mormor med sig. nu är jag dum men jag hon är väldigt krävande och det förstår bara dom som träffat henne.

jag är trött på att vänta.

Kommentarer
Postat av: sofia

chique.se kommer dem ifrån, :)

2009-01-18 @ 13:47:56
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0