söndagsöndag

gårkvällen: ebba och bella gjorde mig sällskap. vi kollade på lite melodifestivalen och sen wallander och en till filmis sen. jag vart lite trött så jag råkade somna till (a) hah. vid halv 1 ungefär sa vi adjöss och jag satte på en till film och somnade visst till den. var as-seg igår kändes det som. men mys kväll fick vi ialla fall :) nu är det slut på helg (igen) en vecka kvar sen tar jag sport-lov ap-skönt! jag skulle vilja ta mig upp till stockholm men jag sparar det till påsk-lovet när det är lite vår och man inte behöver gå med tjocka fula jackor på sig och frysa. om man åker i april kanske man till och med kan slå till med en fika ute :) åh jag kommer i håg när vi var där i höstas och fikade på teaterhuset det var mysigt vill jag lova. nu ska jag virra runt och blogg-läsa. ADJÖKK!


stockholm i somras! (åhh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0