shake your body up!

gårdagens slut var inte det roligaste men jag är på gång igen och är glad! he he. milla och jag drog till stan efter skolan, hon tränade medans jag ringde mormor som kom ner och bjöd på fika. så satt vi och pratade i en timme sådär sen kom millan och vi fortsatte våran lilla fikastund! trevligt faktiskt. sen så tog milla och jag en runda på stan och drömde oss bort totalt! gud vad fint jag hittade! tur att pengarna kommer imorn hi hi. jag tänker framåt nu. tänker inte köpa massa tjocka tröjor usch nej är jätte trött på det så ska köpa lite mer sommarkläder, känner att det är lika bra att börja nu :)

  

snygga prylar :)

nu börjar andra avenyn strax!
pusss


Kommentarer
Postat av: sofia

var kommer den rosa ifrån? :)

2009-02-24 @ 21:28:01
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0