holá

brr. sitter här och fryser, ser på the hills också! men blir så irreterad att dom spelar samma program som dom gjorde igår? .. hum!  skoldagen har vart helt okej. hade matteprov som jag inte äns vill tänka på hur det gick. och sen hade vi klädsim på idrotten, jag hatar't för vatten är svinkallt. sen så hade jag glömt lite ombyte så fick gå med blöta trosor haha, det ska ju vara jag som är så smart :) och sen blev jag as-sur för vi höll på att missa bussen och då lyckades jag på något sett trampa i lera så min underbara vita converse blev helt brun buhu :( :( men ska se om jag kan få bort det med något he he. solen kom ju fram nu lite på eftermiddagen och man blir lite gladare varje gång den gör det. nu hoppas jag  på vår vår vår men det är väl lite tidigt att hoppas på i februari månad men på söndag blir det mars. längtar till april och maj. något jag längtar till är minneskonserten som är i maj, förra året var så lyckat, det var varmt, underbara människor och skön musik och bara så mm :) nej nu häktar sig data skiten.

hejsvej


brody är ju lite sådär snygg ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

mysig blogg :) kolla gärna in min med :)

2009-02-26 @ 19:08:52
URL: http://sannanannskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjejen...han är HET HET HET :D

2009-02-26 @ 19:30:25
Postat av: sanna

SV: tack :)

2009-02-26 @ 21:46:07
URL: http://sannanannskog.blogg.se/
Postat av: Michaela

Minneskonserten<333333 längtar(a)

2009-02-28 @ 12:44:11
Postat av: ceciliu

säg någon som inte längtar michan :D

2009-02-28 @ 16:39:52
URL: http://ceciliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0