hallå!!

nyss hemkommen från norsha! blev chill hos millan. och fick se millas ur-snygga dojor! ae man blev ju bara lite avundsjuk. tråkigt att man inte är lika bortskämd som denna tösan. huh. men nästa vecka kommer pengar pengar då ska jag bara handla åt mig själv plus en skuld på 100 kr dock! :( det är så typsikt. vill lägga pengar på en mini-kavaj jag spanat in på hm och sen ett par pukes! dom jag slängde upp på bloggen för någon vecka sen eller två. ja och sen ett par dö-läckra örhängen.. och sen och sen. trött blir jag på allt snyggt!! ja fasan vad jag ska handla nästa vecka (i mina drömmar) :D:D

PUSSS
PUSSS

Kommentarer
Postat av: bääälllaaa

en hundring till johannas presenter med ;D

2009-02-21 @ 00:29:39
Postat av: milla

hihih. mys med er! och jag är inte bortskämd. mina föräldrar tycker bara om att göra mig glad :]<3

2009-02-21 @ 11:55:59
URL: http://milluws.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0