friday freaky friday

jätte mys dag igår. först tog jag bussen till city och det blec grekisk restaurang och lite kik på stan. sen kom jag hem, ebba kom och vi slängde ihop till en tigerkaka (mums) sen kom skjuts och vi åkte till m. där blev det massa snick snack och pizza för vissa och johanna var gullig och bjussade lite till mig och ebba :) sen så slaggade milla jag och ebba hos bella och tiden bara sprang i väg. vid halv 4 slocknade vi och vaknade vid 12.. låg och drog oss lite sen blev det frukost! och sen tillbaks och slappa.. vi hade lite planer för party men icke sa nicke! så det blir mysmys kväll hos millan idag. ska slänga i mig lite tacos innan. imorn hoppas vi på en bättre kväll dock! :D får ångest när skolan drar igång på måndag och pluggandet kommer ta all min kraft och fritid! inte det minsta roligt, nej. och som vanligt har jag stor tendens till att skjuta upp allt plugg till sista minut. att jag aldrig lär mig!!

ska dra moi.
och nya skor vill jag ha nu tack!



it's not selfish to ask for one more day,
one more smile on your face.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0