dåligt

utav mig att inte ta mig tiden att kika in hit. men i går var en konstig dag, skola,hem,promenad med T och sen somnade jag och kände mig riktigt krasslig :S jag vill inte bli sjuk nu men det är väl inte konstigt eftersom var och varannan människa är sjuk och går runt och hostar och febrar! blä. om en timma börjar AA, wii! ska göra mig en god kvällsmat, istea som pappsen köpt och lite god macka och så :) idag föresten så var jag och bella på stan, fick med mig världens skönaste braxer hem och en tröja :) inte mycket pengar kvar nu men vad gör man när man älskar kläder hehe.



jag störtgillar byxorna, döcoola. det gjorde bella också så hon tog med sig
dom hem också.

tv:n kallar! pusssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar tröjan! :) var kommer brallan ifrån?

2009-02-04 @ 15:50:16
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0