14 februari

alla ♥-dag!

kom hem för ett tag sen. tog mitt pick och pack igår och slagga hos bella , detsamma gjorde ebba. vi var hur sugna som helst på godis så vi tog våra cyklar, ja ni läste rätt, våra cyklar och cyklade som aldrig förr till ica! haha :) men det gick. och det var inte så farligt kallt heller för den delen. det tog sin tid men vi var hemma hos bella efter ett tag och satte oss och pratade och skrattade åt en massa! bella och jag kom in på gamla greby-tider och fy tusan vad jag skrattade! vi avslutade fredagen med HIPHIP HORA! och jag vaknade vid 8 tiden i morse av kylan eftersom isabella hade glömt att vrida på värmen så jag låg där och höll på och frysa ihjäl men jag klarade mig :) vi åt lite frukost för ett tag sen och sen skulle töserna bort till olika ställen så då begav jag mig hemmåt och ska nog kolla på någon liten film snart!

och nej, jag tycker inte om alla hjärtans dag! :( :(


sötaste johanna som gav mig ett hjärta!
åh gulle <3


Kommentarer
Postat av: bääällaaaaa

jag glömde inte:P det var förmodligen ebba som sänkte, för när jag somnade så stog den på trettio :P

2009-02-14 @ 13:59:36
URL: http://www.bellson.devote.se
Postat av: ceciliu

haha jag tvivlar på det din flum-boll! :)

2009-02-14 @ 14:19:48
URL: http://ceciliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0