11 februari ..

sitter i min systers säng med henne och pratar and i love it! hon är bästis fästis. <3 försökt att plugga idag och imorn är provet ;S känns lite sådär va.. har så mycket annat i skallen nu. men jag håller tummarna för bra betyg nu hih. efter skolan blev det solning. så skönt :) var hemma framåt 5 och satte i gång med pluggandet, lite mat på det och sen "plugg" igen. nu har jag kollat på semestersvenskarna, mucho bra! ska ta mig till the kitch nu och gör en mackis! om 2 dagar har cecilia lov och det gillas stark! har få planer men 2 styckna finns det allt inte dom roligaste, tandläkarbesök och farmor-besök med syster! vi är rätt dåliga på att hälsa på lilli farmor men ja.. det är väl alla.


slänger upp 2 bilder från matrasten när vi hade kul som små barn! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0