one day. lame.

va så att ebba o jag åkte till stan vid 10. tröttis va jag så blev inte långvarit. sen åkte vi hem till moi. jag gjorde godaste kaffe *smack* och massa snicksnack. with my best! sen så kom pappsi hem, köpt playstation.. haha sötaste han. ♥ sen så beställde han fooodi. mm kebabrulle för mig o ebba. sen blev det promenad med z o j.

 sött....... va.

hmm.. skönig dag. med theeee best. sagt? ao.
imorgon. JULAFTON. om ni missat'ä. wiii.

lyssnar på careyyyan. skönigaste julisarna.
ska va sociiial mot mamma o pappa.. and my onkle. den ni...
hahaha "jag älskar dig conny".... HAHA ebba du fattar..lame'aste vi.

ao. merry x-mast. typ. imorgon då.
puss från...

hoohhho... santa.
(rolig jag är va.......)
nej. men rätt bored.

nej slut. nu. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0