julafton

åh thank you min bästa familiaaa ♥ fick min efterlängtade laptop hiiihhh. och så lite andra smågrejer, nästa bästa julklappen va ofcourse OTH andra boxen.. <333 jag vet en som kommer få se med mig på det. haha! ja. nu mår jag sådär riktigt bra. så det bara ihhhh inom mig. lasy-mig. men så får jag va ibland.. har fixat lite nu med lappis. bättre ljud och så.. duktiga miggg.
ska ut o se ett päron till farsa att fira jul med. haha bästttaa.

imorgon är det julotta, nej jag är ingen tönt. men det är tradition för mig och syster hähhh
och bella har hakat på också. så vid 7 i morgon kör vi.. haha! puss på oss. och oskar ska med.
han måste bara.. hihh.

hehh. johanna och jag har båda fått lapizz! haha bästa oss..
nu ska mitt gamla skräll kastas ut. smack <3



 fina fina fiiiiiiina granen.
 
mys. on high level. den niiiii.

nej. nu måste jag go. bye.


Kommentarer
Postat av: johanna

säger like you...

bästa lapizzzz <3

2009-12-25 @ 12:40:51
URL: http://jjohannaahlin.devote.se
Postat av: Anonym

hihh. nästa lapizz <3

2009-12-25 @ 14:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0