26:e

jävla mellandags-rea !!!!!!!! tänkte hm jo idag skar'e bli mycket. men nae. 6 h. en väska. som inte äns va på rean. och sen när vi vänta på pendeln ringde mormor, aw gullet. och ville bjuda på bio. så bella o jag åkte upp igen.. ringer hon nae den va visst slut. suck!! så åkte upp iaf, träffade oneweeklongtime-dddddddd-man hm ♥ bell o jag följde mä'n hem. gjorde kaffe och fick leka frissööör. bästa jag :) sen blevre  7 pendeln hem och bellä kirra skjuts hem by JONTe. lo.

night.. har ätit bruchetta al'aaaa pappo. och ny wallander.. rätt sköniii dag. men lite neggativ (city). men ao.
imorgon blire min gulliga mormor och åååka till viken och träffa maisen och eddis. (kiddos, hard-ones) ska inte va så. söta små jobbing'ar. <333

nej ska se film med tessypessu... and hennes määään. bye.


Kommentarer
Postat av: daniel

bästa att träffa dig efter one week baby :) <3

2009-12-27 @ 12:42:31
Postat av: Anonym

bäszt <33 ! typ.

2009-12-27 @ 23:51:51
Postat av: daniel

va inte typ baby det va bäst ;) <3

2009-12-28 @ 11:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0