love money

jag kommer att älska våra torsdagar i skolan om dom ska fortsätta såhär. 2 praktiska ämnen från 8-13. så jälla skönt. och speciellt om vi ska ha ansiktsbehandlig varje gång också. höll på o somna när johanna hade massa skönt, peeling osv! love it. sen gick vi på stan och käka på gu va gott. sen så gick vi på stan. runt runt. så vid 4 kom ebbsan så shoppa vi lite. så träffade vi elli som hade köpt snyggaste klockan som ebba och jag med fall in loved in (a) ni vet carl&henrik klockan. för mig blev det röd och för ebba rosa! miiih. så snyggt. så blev det även skor, armband och örhängen. känner mig lite fattig nu bara men va fan! nu ska jag fixa lite. raka ben osv! heeh.

men puss.
och du. jag förstår mig inte på dig.

Kommentarer
Postat av: jossan

AE ursnygggt, vikka skor blev de sen då :)?

2009-08-27 @ 21:48:51
URL: http://voltron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0