festifestifest

söndag. sunday. igår var det släktkalas för mig och pappsen. fick pengar pengar. vid 7 så mötte jag upp millsan och johanna, sen gick vi till festen men typ lika fort som vi kom dit så gick vi. folk som inte kan behärska sig bara för att man är full. oherregud. så vi åkte till stan i stället på lokalfest. där vi träffa många man kände igen, sen tog vi tjejer sista pendeln hem och så satt milla s o t och jag kvar i kimstad ett bra tag och prata och vänta på deras buss. och så fick jag gå i min ensamhet själv sen. och fan vad tråkigt det är att det börjar bli kallare nu :( buhu.

nu är helgen slut. (fuck) skola imorgon. nu längtar jag till nästa helg.
blä på skola. vill ha 10 veckor sommarlov till nu.nu.nu.

senare ska jag träffa min saknade ebbis. men nu ska jag bara
lägga mig i sängen och se på film. pussipuss.



Kommentarer
Postat av: SOFIA

tack så jätte mycket, =) försökte googla färgen men hittar den inte, men den är av märket poly palette och finns typ på ica, jag tog den rödaste som nästan ser lite eldig ut på förpackningen, =) hoppas du hittar! kram

2009-08-31 @ 17:45:43
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0