1 dag kvar (a)

till cecilias födelsedag.  ihh. och en person. en speciell person har fått mig på mycket bra humör! åh sötaste :) tänkte att nae det här kommer gå åt helvete. men nae! åh. skoldagen i sig också shit, skulle slutat 16.50 MEN. lyssna. våran naturkunskap är inställd för resten av ÅRET haha! så jäkla skönt. så från att ska ha slutat mån 16.50 till 15.10 och tors 15.30 till 13.05. typ yes.  alla i klassen gick från typ deppp till pepp! hehe. party musik sattes på tom utav en viss josefine! ;p

men nu ska jag käka en bit och sen sova. tror jag. helt slut.
PUSSis


Kommentarer
Postat av: jossan

haha jag ? xD satte ja på partymusic xd ? haha :D

2009-08-25 @ 19:28:17
URL: http://voltron.blogg.se/
Postat av: jossan

ahaa, haha jälla nice xd hallå vafan heter låten ;o den du har på inlägget. lost it ;o

2009-08-26 @ 19:14:04
URL: http://voltron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0