vart är solen?

söndag och jag har inte såndär jobbig "söndags-ångest" för att jag har påsklov nu en vecka framöver :)) vilket jag gillar starkt! har pratat lite med min mamma också och hon ska betala håret, så töt hon är. så nu i veckan ska jag nog in till stan och köpa något fint åt mig själv. eller juste kom på att jag ska in till stan på onsdagg men vi tjejer kommer nog också dra en runda.

gårkvällen var vi riktigt sugna på "musik och människor" men så blev det inte,  så vid 9 så tog vi mopederna in till stan. oherre min gud tänkte jag och vad kallt det var fy tusan. men det gick så bra så haha! sen på hemvägen vart vi hungriga och svängde in till klinga och tog oss en cheese he-he. sen åkte vi hemåt och ebba och jag blev kvar hos henne och somnade till titanic tills vi blev väckta vid halv 2 då åkte jag hem med moppen och så gick jag och la mig. tråkig lördag för att sumera det hela men vi har en hel vecka att ta det andra :)) det glädjer mig. men nu är frågan vart är solen och värmen som vi hade igår?!?! hmm.

nu ska jag kolla runt lite som vanligt. adios.s.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0