vår me love.

fan vilket väder det är ute :) helt sjukt härligt. ska sätta på mig lite kläder och bege mig ut på långpromenad med ebba snart. ikväll vet jag inte vad som händer? vi få la se. har suttit och kikat runt på lite kläder och om man ändå vore miljonär eller åtminstone hade någon slags inkomst.. för den här månaden är det väldigt tajt om pengar, är skyldig ebba pengar och farmor och så ska jag lägga ut pengar på håret så det ser ut att bli tomt på annat. jag som var så sugen på att handla lite nytt till garderoben men på onsdag ska jag faktiskt ta en fika med min mormor på stan och då ska jag få "påskägg" som innehåller lite pengar så jag kanske trots allt kan köpa mig något fint :) vill köpa några skor också och så vill jag ha något riktigt blommigt och sött mihi :) är så trött på alla mörka tröjor som man sätter på sig så vill ha massa färg :D ja men vi får se hur långt jag kommer mina pengar somsagt..

puss o hej.


och grekland längtar jag till också om vi hittar någon resa vill säga wiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0