oh-oh-h-h

stan'at hela dagen efter skolan. sjukt jobbigt har ont i fötterna så innåt norden. blir en skön dusch på det hehe. hittade mig ett linne på monki och sen blev det att hålla tilbaks pengarna och jag lyckades :)) imorgon är det valborg usch ser inte fram emot det. har väl sina orsaker dock. men blir som sagt grillning hos mig först och sen får vi se vart vi kommer. känns väldigt osäkert.. nu väntar jag på ett sms från milli som jag hoppas kan hjälpa mig på friday ihi. svara sötnos! nej nu ska jag duscha och sen tv-lutttta

pussen



freedom-akon


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag hjälper dig (:

men du, ta glutt på din mobil. icke världens roligaste nyheter :/

2009-04-29 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0