nu är det för mycket

aa nu snurrar allt allt allt
har vaknat 100 gånger och drömt 100 saker som gör mig förvirrad..
lika bra att gå upp och äta en frukost tror jag? :))



gårkvällen var mys i högsta grad. åt jätte gott och milli tog fram hennes bärbara (dösnygg) och vi kollade på gamla go sommarbilder så man fick en såndärn härlig känsla i magisen ihiiiiii. vi tog oss hemåt vid 11-tiden ungefär.

och jag längtar faktiskt till imorgon för jag ska gå på stan och bränna bränna pengar (hoppas jag haha) "måste-köp" är solglasögon (tappat bort min favvisar) strumbysser och smink-a-link. inte det roligaste men vissa saker går inte att undgå att köpa det bara måste köpas liksom hehe.



and yes i do regret that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0