auwwww



friday im loving it.och det är verkligen bokstavligt. iaf denna fredag. värme/sol + håltimma (sluta 12.00) + glass och chill på stan.. hur bra kan det bli?! gud vad härligt det var. j m o jag tog 1 bussen till city och hitta lite krafs, linnet (bild) foundation och par efterlängtade örhängen. vid 4 tiden kom en söt ebba och hänkade på oss och vid halv 7-snåret kom linus och hämtade upp oss och mm- vilken sommarkänsla jag fick där.. nervevade rutor och hög musik och återigen sol-sol-sol ! ah det gillar jag :)) vi tog oss en sväng till norsholm också för att dom skulle "mecka" lite haha och vi roade oss med att titta på och leka med sötaste hunden ihihi. nämen det har vart en jätte härlig dag. imorgon blir vi troligen ett gäng som ska grilla lite på kvällen! nämen nu tar jag mitt. pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0