you'r myy wonderwall

har pluggat lite matte nu. och sitter och lyssnar på musik för ovanlighetens skull. idag hade vi en vikarie vars son har skrivit vinnarlåten till idollåten - this moment! haha onödig fakta men tyckte det var lite roligt sådär. skolan har gått hemskt segt vet inte vart jag skulle ta vägen var så skönt sen att sätta sig på moppen och bara åka hem sen direkt efter vi slutat. nu har jag ätit lite foodi och så har jag hamnat här. resten av dagen blir bara allmänt lugnt. imorn var jag jättesuper duper sugen på att åka in och handla kläder/skor med min syster men det fanns visst inte tid tusan! :((
ska kolla runt lite nu som jag alltid tycks avsluta alla inlägg haha! men som sagt. pussssssssssssssssssssssss.




så bra låt men så gammal. men jag bryr mig inte. känslan finns ändå kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0