i need somekind of a miracle

mums, sitter här och äter en kärleks-mums. som lille mammi köpt. för en timma sådär var min syster och jag ute och brummade med bilen helt själva. hon tog nämligen körkort i fredags :') så roligt inte bara för henne även för mig. nu kan hon skjutsa mig var jag vill haha. vi ska åka till linköping inom kort. bara vi 2 det blir najs! så sjukt skönt att slippa ha mamma eller pappa med sig överallt. nu kan vi två bara dra i väg. och nu har ju barnbidraget också kommit wi.  imorn börjar skolan vilket känns riktigt skit. men på tisdag ska milli och jag stå i cafeterian så skönt. över till en annan grej ..
jag har bestämt mig jag ska hålla mig till blogg.se i stället. så hejdå devote och hello bloggggggggggg.

tears fucking tears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0