new things




bild
1. vinterjacka - jag längtar tills jag får använda den bli kallt nu! mys
2. halvhöga skor - din sko
3. stickad beige - bikbok
4. stor tee - bikbok

+ vilken tur jag hade när jag handlade på bikbok hade dom 20% på
valfri vara om man hade kupng och jag hade 3 st :D:D så det var
ju ännu bättre. nu vill jag ha kyla så jag kan få sätta på mig min
helt underbart sköna vinterjacka. men ett minus med vinterjackor
är att man ser ut som ett berg och ändå har jag xs. sjukt! men
jag struntar i det jag ska inte frysa får jag tänka yepp.

puss.

Kommentarer
Postat av: Beccs

ååh gud vad snygga saker ;D du har så bra smak!

2008-10-21 @ 22:39:29
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0