något att sakna



om det är något jag verkligen saknar är den här kvällen den var så otroligt
lyckad och så otroligt mycket sommar känslor. det var värme det var glada miner
allt var på topp. jag hade önskat att det hade varat för en längre tid men
det roliga måste någon gång komma till sitt slut. och det verkar det som det gjort.
jag saknar sommaren så är det bara. men ändå så vill jag ha en riktigt höst med
halsdukar vantar och mysiga kläder. nu är det bara grått och trist om man kollar
ut genom fönstret. så för att sätta lite färg på det gråa ska jag köpa massa färgglada
stuffs!! nu ska jag fixa lite till här tror jag och jag återkommer. pusss
only fooling myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0