have a heart

är så irreterad! så jäkla trött på det här! ....jag hittar inga skor som faller mig i smaken! mycket irreterande. antingen är det priset eller så är dom för korta för långa för stora för små. ae gud jag orkar inte. jag vill ha ett par perfekta för fasiken. varpå stan idag och mötte upp min mormor och tog en mysig, urmysig för att vara korrekt fika. vi satt ute och pratade och hon satt och berättade om när hon var ung och allt. det var så härligt. ihi. sen handlade jag en efterlängtad tröja på monki och ett "hårband" 10 kr haa. det har vart en helt underbar tisdag faktiskt. så härligt  väder. det kändes som vår och varmt blev det också. milli och jag tog hand om cafeterian idag det gick mycket bra tyckte inte bara vi 2 utan också calle. =))
sen blir det IDOL! mys på det och så blir det att stoppa något i magen till det. nu blir det bara roligare och roligare att kolla på det. nu blir det dusch. ADJÖSS!



MIN NYA TRÖIJS.puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0