free fallen

godmorgon. det är inte ofta jag hinner skriva ett morgoninlägg. men just idag hann jag pga att jag börjar senare så skönt + att jag har moppen som kan ta mig vart jag vill ih.de var så skönt att få gå upp tills man vaknar av sig själv men inte ska det gå i det här huset antingen är det pappa eller syster som springer in o ut ur mitt rum eller så är det mammsen som ringer. fasen vad irreterande! idag somsagt ska milli och jag stå i cafeterian. det blir najs. mycket! så slutar vi 12.50 också det är nästan för bra. har inte så mycket mer för stunden. nu ska jag fixa det sista pusselull.

/ varför?varför?

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon, allt bra med dig idag?



Du, jag ska ha en tävling ikväll på min blogg. Men eftersom att denna tävling är lite annorlundare än det jag brukar ha så undrar jag om du kunde gå in i min blogg och läsa om hur tävlingen går till. När du har gjort det så vill jag att du kommenterar så jag vet vad du tycker.



Jag är tacksam ifall jag får ett svar från dig :)

2008-09-23 @ 08:09:13
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0