'u dont care even its hurts so bad



då är det en ny dag, söndag .. vad vi gjorde nu ikväll var först stressa sönder frysa ihjäl pga försenad buss fika biotime äta på max o bli lurad på pengar. fan vad bra jag är på att göra en sammanfattning. jag tror det blir någon jäkla film nu om jag ska vara helt ärlig .. plus att jag kommer somna! den smällen får jag ta. det gjorde jag igår med så varför inte göra om det?! jo så får det bli. hsm3 rekommenderar jag för er som har lite basillskräck och inte tycker om när det blir för intimt .. (vilket jag saknade) trots det var det inte sista gången jag såg på den och tappade hakan pga zac e. MY LOVER BOY! ikväll klockan 18.00 är det asmycket frískis osvettis. ebba o jag drar dit och svettas som 2 fånar låter det inte inbjudande? jag känner att jag är asduktig på att hoppa från filmen till vad jag ska göra senare idag (söndag) men som sagt ska kolla runt någon minut till sen blir det filmdags. nej just det nu kom jag på att inte skiten funkar. bajs! :(:( ae nu vart jag deppig. hejdå. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0