try to make a sound

Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me baby where did I go wrong?




jag slår nog rekord, brukar inte skriva såhär många inlägg brist på något att göra.
jag är inte trött
jag är inte glad
jag vill inte ha måndag
jag vill inget. för allt blir ändå så jävla misslyckat!
kan jag inte bara få åka bort, till grekland eller thailand?!
nu skulle jag verkligen behöva det, verkligen.
och inte blir det bättre av att jag ligger och lyssnar på typ
världens sorgligaste låtar .. åh. åh.  

3 låttips om du känner dig deppig och vill vara deppig bara för stunden:
how could this happen to me - simple plan
a little bit longer - jonas brothers
before it's too late - boyce avenue.

tack o hej
jag kan sätta en hundring på att jag kommer tillbaka innan tolvslaget
hejdå
hejdddddddddddddåååååååååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0