ska ta mig in till city

.. japp. ikväll ska vi tjejer spendera kvällen i stan i malins lägenhet. så najs. blir nog lite käk och massa skitsnack. igentligen skulle vi göra annat men det uppstod vissa problem vilket gjorde att vi inte kunna utföra helgens planer. inte så värst roligt men vi får ha det trevligt och lugnt inne i stan. och jag är jätte hungrig så det blir super att åka dit och vi ska klara att laga en middag. haha jag säger bara: GOOD LUCK! tyvär kan inte en av oss 5 följa med, tänker på dig johanna <3 hoppas att det löser sig. det vet jag. nu har jag fixat mig satt på mig lite kläder och sen ska vi upp till bussen vid 5 så får vi se vart vi hamnar ikväll helt enkelt, det får kvällen avgöra.

kissssss'n'love



jag har på mig
monkiväst
tröija från gina
monkispetsleggings.


im need some loveeee'n

Kommentarer
Postat av: Lisa

sicken snygg väst :D <3

2008-10-12 @ 12:14:40
URL: http://lisaeengberg.blogg.se/
Postat av: Becca

åååh västen är så fin :):) vad kostar den?

2008-10-13 @ 14:01:27
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0