när jag trodde det inte fanns nått mer att säga ..

ska ta 19.10 bussen till mormor. blir chill! hon är inte hemma så ska vara där själv tills halv 10 typ. men ska först möta upp henne få nyckel och så. sen ska jag ta bussen själv ut till hageby! roligt va va va :D:D haha. ska inte till skolan förns efter lunch imorn bara liiiiiiiite skönt! haha. ska tänka på er babes när jag ligger i soffan med datan brevid mig och teven framför miiiig. det blir skönt att komma bort från kimstad ett tag! låter som jag ska på nån jävla resa men jag ska ju faktiskt bara in till staden. ha en fortsatt bra söndag. men ni kommer inte ha det lika bra som mig! :)




give it to me honey

Kommentarer
Postat av: bälla

fubbunge hej!



hoppas det går bra hos tandläkaren imorgon :)

bajskorv..bara för att du har en bärbardata bredvid

dig imorgon och ikväll så måste du bara skriva massa inlägg så jag har nått att läsa imorgon när jag kommer hem ifrån skolan! :)

2008-10-19 @ 17:10:12
URL: http://www.bellson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0