medans jag väntar in DH ..

Vilken tid gick du upp idag? 10 tror jag milli o jag gick upp
Vad var det första du sa i morse? hej till milli
Vad åt du till frukost?2 mackor o oboy
Vem kramade du senast? gårkvällen var full med en hög kramar från olika håll så kan inte sätta pricken på vem det var
Vad ska du göra efter skolan? ingen skola idag
Säger du kex eller chex? hum ?
Vad tycker du om Grynet? hon är väl lite överdriven

Vad längtar du till/efter? till nästa helg, då jävlar haha!
Var du på festival i somras? rix om det räknas?
Favoritgodis? i stort sett allt
Hur ofta använder du parfym? varje dag
Hur ofta tvättar du håret? varannan dag kanske
Vad tycker du om ditt utseende? jag jobbar på det
Hur många Anna känner du? ja det är en hel hög

Kan du spela fotboll? nae har försökt men det är inte min starka sida
Åka bräda? har aldrig försökt
Har du en snygg jacka? jo är nöjd med dom 2 :)
Är du blyg? i vissa situationer ja
Hur bor du? med en mamma en pappa en syster och 2 hundar i ett hus
Gillar du apelsiner? om dom är sura

Berätta något ingen vet om dig? det är något fel med min käke
Vad tycker du om the sound? kan inte svara på den frågan
Hur många gosedjur har du på ditt rum? slutade upp med sånt trams för några år sen
Varför fyller du i detta? som sagt "se rubrik"
Vad drack du senast? cider yey

Hur ofta äter du godis? ja för ofta kan jag säga
Hur många sms skickar du om dagen? kan bli ett par om jag har pengar på mobs.
Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig? det kan jag inte svara på
Vad heter dina syskon? tess
Vad heter din mormor och morfar? maggie och vet inte om jag har någon morfar :(:(
Vad heter dina husdjur? jessie och zebulon
Vilka kanaler har du hemma? dom jag uttnyttjar är 5:an, 4:an mtv 3:an o 1:an

Hur kommer du bo till våren? om det inte har hänt något dramatiskt så bor jag väl som jag bor nu
Vem hade du senast en dispyt med?
Vad har du dåligt samvete för? inget idag kanske vissa grejer jag gjorde igår
Hur ska din pojk/flickvän vara? har inte bestämt mig
Har du svimmat någon gång? har nästan hänt 1 gång tack vare micke haha
Har du körkort? mopedkörkort?
När köpte/kommer du köpa din första bil? ja när jag tagit körkort och pengar är ju ett plus
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? när jag levt mitt liv och är redo för att va hemma en lördag
Hur känner du dig just nu? lite halvrucklig borde ta en dusch.
Vad tänker du på just nu? det jag hör i öronen


Kommentarer
Postat av: isabella

åh underbara tös. jag visste ju att det är fel på din käke:) huhu ;) FIXA DEN MED DETSAMMA! :D

2008-10-05 @ 16:06:53
URL: http://www.bellson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0