just chill'n ..

" det var nära ögat "
djupare än så går jag inte in på den punkten var bara tvungen att få skriva det. allt är fixat o klart nu! wi vi har köpt biljetter nu la la la. fredag klockan 7.10 åker vi fan så gött! haha. dagen hemma hoss ebban var soft. vi bakade lite (som jag skrev i mitt förra inlägg) kollade på film och satt mest och pratade. det var uppskattat. imorn ska bella ebba och jag in till stan! det blir najs det med. men imorn ska jag inte ta med mig ett öre för då kommer jag göra av med dom och jag måste hålla i plånkan tills på fredag MIH! då dom ska brännas! blir och se någon film eller något intressant nu hiiii. ha det super jag ska iaf försöka.  /ågren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0