i swear

jag är seg seg på att skriva yeye. men skolan tar på mina krafter så usch! igår var jag ledig så skönt, det var så härligt umgick med ebba en stund och milla hela dagen, gick på stan och hade det super! njöt kan jag säga att vi gjorde haha.
idag var dock inte lika rolig dag. den började dålig, vaknade 8.10 (skolan börjar 8.20) så kom försent men jag hann ändå. men stressa fick jag göra, wi det är ju underbart! :(:( nu ska jag iaf snart träna underbart. tess o ebb med. milla slöfock stannar hemma! HAH. på fredag ska jag in till stan och försöka hitta något. igår när jag gick på stan hittade jag bara en väska. men vart så nöjd så..

hinner inte mer.
puss från mig

Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe, forsberg, det har varit lite strul med han och emma =/

2008-10-15 @ 21:49:03
URL: http://lisaeengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0