i see the question in your eyes

så himla trött är jag! kan bero på att jag somnade framåt 3. imorn börjar mitt jäkla lov som jag ska njuta av såååååå mycket. ihi! imorse när jag vaknade kom jag och tänka på vad jag skulle vilja göra, ålandskryssning och åka till stockholm för en dag men allt kostar pengar så jag får nöja mig med att komma till linköping med mina underbaraste tjejer! ♥ och lite annat. ikväll ska jag träna underbart! snart blir det filmdags och godis mmm. är sååå seg idag. men det måste man få vara nån gång ibland. jag har sagt det förut och säger det igen JAG VILL HA SATC - boxen! NU. och så längtar jag asjätte mycket till jul trots mina 2 sista jular inte vart dom bästa men jag får hålla tummarna att jag kan få en jul utan depp och tårar. och innan jul ska jag iaf vart uppe i stockholm och handlat! :D:D .. end of that have a great sunday

it's little too late for you to come back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0