hej o hå

jag har klarat av torsdagen fast vänta lite nu .. nu ljög jag allt. jag skippade sista lektionen och drog en sån därn vit lögn för min lärare. men jag var mer än tvungen. japp det var jag. jag är absolut inte för skolk men den här dagen var det bara ett måste, jag var tvungen. nu har jag pluggat franska och vart duktig. och ikväll vill jag bara ha mys. mys i stora lass! och det bästa av allt är att tess o jag är helt ensamma hemma. underbart. mer än underbart. jag fick klagomål från en person att jag är sämst på att uppdatera bloggen, men då säger jag såhär: jag har också ett annat liv hahah ;D
mer än så blir det inte förutom att imorn ska jag in till stan med ebba milla o kanske kanske bella wi. puss att det är snart helg IGEN! =D=D tokigt.

jag håller mina tummar
så hårt
så hårt



i said please please understand ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0