hard to say im sorry

vaknade för en halv timma sådär! underbart. var inte ett dugg trött i natt (?) så vid 1 satte jag på en film, THE GUARDIAN! satt uppe till frammåt 3 men sen somnade jag och vaknade igen sen vid halv 6. så kanske inte så konstigt att jag vaknade för en halvtimme sen trots allt. idag åkte min syster till stockholm och jag kommer efter henne imorgon! har jag sagt att jag inte kan sluta längta?! haha. men det blir kämpigt att gå upp vid 5 :S:S inget jag direkt ser fram emot. har lite småpanik också vad jag ska ha på mig .. men det är en världslig sak. och förut ringde min kära mormor också och sa att vi kunde åka upp till stockholm på jullovet och det är väl inget man tackar nej till?! det kanske blir så att jag blir kvar där uppe .. det skulle inte göra mig något. tsss. nej nu ska jag kika runt lite have a great day. /forever on the dancefloor.


.. jag tror jag saknar sommaren! :(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0