dålig hemsk mycket dålig uppdatering

veckan har vart så otrolig stressad. och allt känns just för tillfället hemskt. kommer jag klara det? det är hemskt tveksamt.
men jag längtar till lördag då jag och mina absolut bästa ska mysapysa på stan fika och jag ska köpa nytt smink. och jag har verkligen saknat oss slog det mig. <3<3 jag har saknat hur vi dragit våra hemskt tråkiga skämt och hur vi skrattat så vi inte får luft .. kanske låter larvigt i era öron men det bryr jag mig faktiskt inte om. nej det gör jag verkligen inte. ni är dom bästa, ingen annan. NI FYRA. alltid.

nu blir det en varm dusch. och sen försöka få annat i huvvet en provet imorn som jag så hemskt gärna skulle vilja sova bort! =) tack.



"efter regn kommer solsken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0