'cuz we both thougt that love would last forever

jag är så vidrigt seg. skolan var hemsk. kändes som en evighet. igår var en underbart mysig kväll. först som sagt blev det en härlig promenad med mig själv och massa bra musik, sen lite soft sådär sen så blev det god pizza m. bra teve så härligt :):)  nu är jag själv hela kvällen förhoppnigsvis. finns väl inget bätttre det heller. ska bara chilla galet. det är jag kanske bästa på ihhh. och imorn blir det city m ebba igen ih. ska köpa f&s kort och sen köpa något till lördagen. om det blir något vill säga (?) hum. hope so yey.


(bilden är min systers)
men jag skulle så hemskt gärna åka utomlands och bli lite brun och njuta.
thailand i februari månad skulle sitta hur fint soom heslt ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0