changes

måndag
innehöll en hel del eller mestadels bortkasstad tid.
det var inte roligt, det var inte inspererande, det var inte intressant
det var otroligt trist och onödigt. det jag vill få ur mig är att vi hade teknikdag
curt nicolin skolan var på besök. jag höll på att somna i stort sett hela dagen.
är absolut inte intresserad av teknik, för jag är så oteknisk som man bara kan
bli. nu har jag var duktig och gjort min läxa ihh. så nu blire chill out resten av dagen
är oerhört sugen på att gå ut och gå och lyssna på min musik. men jag får se. det skulle
behövas om jag säger så. mina tjejer är bäst måste jag tillägga. och imorn är det gymnasiemässa
på skolan. hoppas man kan få lite insperation från någon skola iaf. =)  och jag som villle gå på stan imorgon
:(:( buhu. nytt smink bara måste inhandlas. som sagt simma lugnt. hejdå. / halv deppig.



jag vill bara le, le le le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0