booom booom booom booooom

lördagen var så otrolig lyckad. ebba sov hos mig vi stressade sönder sen blev det 1 bussen in till stan massa mys och fika så lyckat! vid 7 åkte vi hem och så fixade vi oss lite hemma hos mig sen så åkte vi bort till blacka till ponta. först var det bara vi tjejer och dom 2 sen kommer det lite fler med tillbehör. så då vart det drag på det hela. har inte skrattat så mycket på så länge för dom där personerna är dom sjukaste personerna som finns :') haha. vid 1 ungefär åkte vi hem.
och hemfärden var det hemskaste jag vart med om. jag höll på att kissa på mig haha! så bäst kväll/natt. sen slagga milli hos mig. nu blir det en sån chill dag. ihh.





ni är bäst för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0