..and everything you had got destroyed

lördag och jag har lov fan vad gött! den här dagen känns som jag lika gärna kan bara sova bort är inte på något humör idag .. känns lite trist men men.vi får se vad kvällen erbjuder. lyssnar på urskön musik nu och äter godis mums. kan inte bli softare. jag vill ha sex and the city boxen nuuuuuuuuuuuuuu då skulle jag ligga heeeeeeeela dagen och bara glo. inte röra ett finger. ge MIG! går kvällen var lite småsjuk. först kom tjejerna till mig och vi åkte och handlade lite småttogott ni fattar .. sen köpte vi pizza. så blev det lite IDOL tittande och massa prat. <3 sen åkte vi ut med mopparna och kollade läget. sen åkte vi hem till mig igen och satt o pratade. vid halv 2 följde jag med tess och hämtade mamma och pappa och så skulle vi åka och äta mcdonalds ahhh så var skiten stängt snacka om att jag blev sur då. Hummmm. så då blev det att åka hem och sätta sig o kolla på film och somna sött! min fredag/lördag. hare bra pluttar. nu ska jag bara leva min lördag så som jag vill ha den ihi. se youuuuu i hope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0