you fucked up in my dream

Ja jag har inte hört en ljud från mina vänner om hur våran dag ser ut (?) blir kanske en lugn lördag. jag gick upp vid 11 iaf och städade mitt jättefina rum och efter det åt jag frukost och så flög jag hit. i går kväll blev en lugn kväll med ebba. hon kom lite senare till mig så det blev nästan lagom till idol. och vi hade mycket att ta igen, vi ahr inte setts på evigheter (utanför skolan) så det var trevligt och vi lyssnade också på musik och drömde oss bort. :') jag tände hur mycket ljus som helst också, vilket var dömys och ebba drog sig väl hemmåt vid 12. idag som sagt vet jag inte vad som händer. sådant som märks. inte mer att tillägga!



p.s jag saknar sommaren och det här'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0