you don't see me like i wish you would.

måndag och nu är jag 10 kg tungare pga av vi fick en helhög med läxor tills nästa vecka. men det är sånna smällar man får ta och vad gör jag utav saken då? ja ingenting men sån är jag. och idag fick jag reda på min prao-plats! ae jag blir deppig! :( ska spendera 2 veckor med den äldre generationen om jag säger så (haha) imorn blir en helsoft dag! abba-konsert med klassen så vi börjar vid 11 trevligt. men tråkigt nog blir det ingen sovmorgon för lilla mig! varför? jo för att bussarna går i katastrofala tider! så det blir 8.42 bussen in! men jag tror vi skulle fika mys! utom camilla tholf som svek oss "landsmän" och tog sitt pick o pack in till city och bosatte sig över natten. fy dig. nej nu ska jag försöka förnya min blogg lite! ni kanske ser att jag redan börjat lite? eller så har ni inte det och det är ingen världslig sak det heller.
tisdag imorgon och jag vill vakna upp glad och ensam.

/they'll never now


och bara så att du vet .. sanningen kommer alltid fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0