vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig.

vaknade med världens mensvärk. jätte uppskattat när man är ledig, tog en värktablett och somnade om igen tills klockan slog halv 1. mycket skönt. käkade frulle och satte mig även här och roade mig .. dagens planer :det ända jag vet är att jag ska ta en promenad med hunden. sen vet jag inte ett mer skit men fick ett sms av millan (ante har smittat mig haha) och hon hundrade hur min dag såg ut men hon har visst inte förstått efter ett par 100-tals sms utan svar tillbaks att jag INTE har pengar ;p mamma ska laga god mat till mig idag iallafall ett stort plus och jag vill ha jul jul jul. och lussebullar. hihi.
adjöss med er, era sjömansmöss (bra rim)


tro och tvivel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0