the beautiful things never last ..

oh äntligen jag trodde aldrig att det skulle bli fredag och att jag skulle överleva men det gjorde jag. jag gjorde mitt jäkla ISLAM-prov som jag knappt pluggade något på men jag gjorde det trots allt. jag skulle behöva ett vg nu för att på det som slutbetyg men jag tvivlar starkt. kvällens planer var iaf att åka med ebba,bella o johanna till jimmy (där även micke höll hus) dom spelade lite guitare hero (jag avstod pga jag är sämst) sen åkte vi och hyrde en urkass film the grudge 2 men kan bero på att jag inte sett 1:an !? sämst var den i alla fall. sen var jimmy snäll och skjutsade hem oss. och idag var min pappa sådär söt och lagade min nästan favoriträtt TAPAS! och så var jag inte äns hemma. men det blir om ett tag (a) fredagen avslutar jag antagligen helt slocknad framför tv:n. veckan har vart hemsk och väldigt jobbig. nu väntas 2 veckors prao. imorn ska jag på kungsgårds öppet hus .. jag ville hemskt gärna ha sovmorgon men vad gör man inte? och på söndag ska jag och min syster ta bilen in till stan och julhandla! mys på dig.

/ jag trodde dina ord



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0